با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دانلود بازي بلور
زیارت عاشورا

 این سلاح ها و قدرت ها از جمله سرعت ، مین ها ، گلوله های آتشین ، محافظ و … هستند که به صورت آیکون هایی شیشه ای در مسیر رقابت شما قرار دارد، مثلا شما اگر با اتومبیلتان آیکون سرعت را که سبزرنگ است بگیرید ، می توانید در حالی که در رقابت با اتومبیل های بغلی خود هستید این سرعت را بزنید و با سرعت نور از آن ها جلو بزنید و اما قدرت های خطرناک را هم می توانید بگیرید و با آن رقیبان خود را از راه بدر کنید. برای مثال اگر در طول مسیر گلوله های بزرگ آتشین را بگیرید با پرتاب کردن به سمت ماشینی که در تیررس شما است ، می توانید آن را چندین متر به هوا بفرستید و به آن آسیب برسانید . البته در همین مسیر ها آیکون های Repair و محافظت کننده هم قرار دارد که با Repaier که به شکل آچار است، اتومبیل خود را ترمیم کنید و با عنصر محافظ هم دور اتومبیل خود محافظی آبی رنگ شیشه ای پدید آورید و از سلاح ها و مین ها ، اشعه ها دیگر ماشین ها در امان بمانید. رقابت در این بازی بسیار شدید است و اتومبیل ها با سرعت ها و شتاب های سرسام آور حرکت می کنند و هر کدام سعی دارند تا نفرات جلویی خود را با قدرت هایی که درز اختیار دارند کنار بزنند. مثلا یک از این قدرت ها به این صورت است که اگر از آن استفاده نمایید تمام ماشین ها اطرفتان به اطراف پرت میشوند و از مسیر عقب می افتند. خلاصه این بازی سراسر هیجان است و گرافیک و طراحی ماشین ها بسیار واقعی انجام شده است و شما انواع ماشین ها کمپانی بزرگ را می توانید رانندگیش را تجربه نمایید. شما در بازی بستگی به این که نفر اول ، دوم یا سوم میشوید ، به شما امتیازات طلایی ، نقره ای و برنزی داده میشود و با امتیاز که کسب می کنید با رسیدن به حد لازم ، تعدادی از ماشین های جدیدتر و پرقدرت تر ظاهر میشوند. بازی دارای انواع رقابت ها از جمله مسابقه سرعت ، رقابت های زمان ، مسابقات نابود کردن ماشین ها و … که همگی واقعا هیجان خودش را دارد. در بازی مسیرهای مخفی و میانبر زیادی برای جلو زدن از رقیبان وجود دارد. خلاصه اگر تا به حال بازی نکرده اید ببینید چه بازی از دست داده اید. هم اکنون نسخه کم حجم بازی Blur را در ادامه مطلب با حجم فشرده 3.7 گیگابایت از گیم تو دی ال با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • سیستم عامل :Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده : Intel Pentium D Dual Core 3.4ghz or better
  • گرافیک : 256MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better with Shader 3.0 capabilities
  • رم مورد نیاز : 1GB Ram for Windows XP, 2 GB for Windows Vista or Windows 7
  • آداپتور گرافیکی : Direcx V9.0c
  • هاردیسک مورد نیاز   : ۱۴GB HD Available Space

تصاویری از محیط بازی :
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game
BLUR PC Game

توجه مهم :عزیزان فایل های فشرده شده توسط گیم دی ال کاملا تست شده اند و اما هنگام استخراج فایل های دانلود اگر با ارور CRC مواجه شدید، به علت اینکه فایل های فشرده ما ۵% ریکاوری دارد، جای نگرانی نیست. برای رفع ارور می توانید از داخل برنامه Winrar فایل های فشرده با زدن گزینه repair تعمیر کنید و بعد اقدام به خارج کردن فایل های تعمیر شده از حالت فشرده نمایید.

  • حجم بازی : ۴٫۷ گیگابایت
  • پلتفرم : PC
  • منبع : سایت گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود مستقیم

لینک های مستقیم Blur -R.G. Mechanics Repack



آموزش نصب بازی :

ابتدا آنتی ویروستان را حتما غیرفعال نمایید ( تاکید ۱۰۰% ) و بعد پارت بالا را با نرم افزار IDM دانلود نمایید و سپس با برنامه winrar با کلیک راست بروی پارت بازی و زدن گزینه Extract فایل فشرده را استخراج نمایید، حالا در پوشه باز شده روی فایل Setup.exe دابل کلیک کنید تا بازی نصب شود.  پس از پایان نصب ، نرم افزارDirectx و vcredist  را از داخل پوشه Redist نصب نمایید.

عزیزان حتما پس از نصب مسیر نصب بازی را اعتمادسازی نمایید.

آموزش اعتمادسازی

آموزش بازی کردن بازی Blur با دسته یا جوی استیک :

همان طور که می دانید قسمت دسته یا جوی استیک در بازی غیرفعال است و کسانی که بخواهند بازی را با جوی استیک یا دسته بازی کنند باید از برنامه Xpadder 2014 استفاده نمایید. در زیر لینک آموزش نرم افزار اکسپادر که هر بازی را می توان بوسیله آن با گیم پد ( دسته ) انجام داد.

آموزش کار با نرم افزار Xpadder 2014


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت18:16---11 بهمن 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, | 11:17 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |